אודות מיטנייט משלוחים

 כמה מילים על מיט נייט

סניף הדגל בבעלות ציון אל קצב ממוקם באחד מהאזורים “החמים” של תל אביב המשלבים בילוי ופנאי, משרדים קטנים ובינונים וסביבת מגורים.
מיט נייט פלורנטין משרתת קהל יעד מגוון, החל מבליינים דרך עובדי משרד, משפחות עם ילדים וכלה במקצועות חופשיים נשים וגברים
הסניף עובד החל מהשעה 12:00 בצהרים ועד לשעות הקטנות של הלילה. בימי חמישי ושישי שעות הלילה הן ארוכות והסגירה היא סמוך לאור הבוקר.

הקונספט של מיט נייט עובר בימים אלה תהליכי מיתוג עמוקים על מנת להכשיר אותו להקמת רשת בזכיינות ומתן מענה לכל הפונים והמתעניינים לקבלת זיכיון.
מסעדת מיט נייט בפלורנטין משרתת קהל רחב גם באמצעות משלוחים. ההזמנות בחלקן קבוצתיות ובחלקן אישיות לתל אביב והסביבה. ההזמנות מגיעות בעיקר דרך אתר החברה שם ניתן לחוות את מגוון המוצרים.

מיט נייט מבוססת על קונספט קמעונאי ממותג שמתאר רשת מזון מהיר בסגנון  “בר בשר” בתפריט עם ערך קולינרי גבוה, אווירה צעירה וקלילה, מחירים שפויים והקפדה על פרטים בכל הקשור למרכיבי התפריט, לשירות האיכותי, לאסתטיקה ולנוחות המקסימלית של קהלי מטרה נטולי זמן. המגוון איכותי, ההכנה במקום, כאשר מנהלי ועובדי החברה פועלים מתוך קשר אישי, עמוק ואינטימי מול הצרכן.

הקונספט מבוסס מיקום באזורי בילוי, בסביבה עסקית של מסחר ומשרדים וסביבת מגורים מתפתחת. הרציונל בפיתוח הקונספט מתאר קהלי מטרה נטולי זמן, מחירים שפויים, תמורה מלאה לכסף, שירות מהיר ונוח לצריכה בכל שעות היום והלילה. הארוחה במיט נייט טעימה, מאוזנת, מלאה, הכוללת מגוון רחב של טעמים ופתרון לארוחה במחיר סביר ודרך חדשה וכיפית לצריכת בשר.

אנחנו מכינים המבורגרים טריים
הנשלחים אליך במהירות

 

signature-white